.

Heej!
Idag har jag passat mina kusiner ett tag sen åkte jag, mamma och Alice in till torget och bytte lite julklappar på gina och sen satt vi 1 och en halv timma på läkarhuset.... segt...

Sen har jag inte gjort så mke mer idag. Imån ska vi tjejer kanske ha våran "mini jul" ;) mys!



Ena paret byxor jag köpte idag, knalloranga :D

Anda paret, jag har 2 par likadana såna här fast i andra färger och dom är fett sköna!

En "tjocktröja" och en "genomskinlig" t-shirt som man inte ser så mke av ;P 



Idag är det 7 år sedan Tsunamin var i Thailand också, så jag vill skänka en omtanke till alla som har någon som inte finns mer och alla där uppe i himmlen. Min morbror och hans tjej var där när det hände men dom hann undan, men dom fick se massa hämskheter! Och jag är så glad att att dom hade turen på sin sida och klarade sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0