GOD JUL!

Idag har jag firat jul med pappas sida av släkten, jätte mysigt! Vi åt kalkon som jag älskar!!! MUMS!!

Nu har jag fått mke pengar (elr aa jag tycker det är mke men andra tycker det är lite) så nu kan jag köpa en ny mobil eftersom min dampar!! Kan inte läsa sms kan inte ringa folk, elr ibland går det men oftast inte... men det kan också vara tele2 som bajsar sig men jag vill ändå ha en ny mobil :D
Skriv nu upp detta i era intresseböcker nu!!! hahaha


Ha en fortsatt trevlig..... jul (?) :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Alvatar,



Om du är osäker på ifall det är telefonen eller vårt simkort det är fel på kan du testa simkortet i en annan telefon. Kvarstår problemen är felet hos oss. Du är då varmt välkommen att kontakta oss för hjälp.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-26 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0