Dag 6

5 saker jag gör varje dag

1. Andas

2. Pratar

3. äter

4. går på toa

5. tänker...

HAHAH kom inte på nåt utstickande som jag gör... inget som visar att jag är jag lixom XD

 

 

Just nu sitter jag i skolan och har tyska -.- Bajs på det asså!!  Vi måste typ kunna massssssssssa verb tills nästa vecka :(

Men imån har vi e-dag för vi har gått för många timmar i skolan, men dom kan inte ge om ledigt utan vi måste ha ett arbete som vi ska göra.... Får damp på det!! Vi har ju gått för många timmar vrf ska vi då ha en uppgift?!?!?!

 

Och så har ju sista Harry Potter filmen kommit ut på dvd så den ska jag se ikväll :D Såg aldrig den på bio för jag kände att jag kunde vänta tills den kom ut på dvd ist ;P

Och så kom ju breaking dawn ut på bio idag också :D så den ska jag se nån gång snart med Elsa <3

 

LÄNGTAR!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0