Dag 7

4 minnen jag aldrig kommer att glömma 

1. Västergård :') (det finns inte ett speciellt minne där ifrån, alla var sepciella)
2. första året i Italien, när vi hade hela poolen för oss själva hela veckan :D
3. Amanda och jag i bilen, hahah, vi satt och skrek/sjöng.... ;D
4. Att jag dödade 18 getingar på en kväll med hjälp av ett fantaglas (med fanta i då) och en snusdosa... ;)

Just nu sitter jag och tänkte göra tekik uppgiften vi fick men jag fattar den inte så jag får vänta tills amanda logga in på skype och fråga henne (vi gör det tillsammans, eller i alla fall i skolan). Så jag tänkte läsa igenom det vi ska ha på musikprovet på måndag, DET ÄR 9 SIDOR!!!

Asså seriöst det är lixom första advent nästa vecka! :O Helt sjukt vad året har gått fort! Allt går fort nu för tiden tycker jag :( Jag gillar inte det, jag vill inte dö! :o Nejdå, det är långt kvar hoppas jag...

Nu är amanda inne, tjingeling ;D

bild tagen förra julen :D

Kommentarer
Postat av: amanda

tjing tjing pling pling!! ;d <3

2011-11-17 @ 20:15:45
URL: http://amandabovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0