Nordens ark

God morgon!
Nu bär det av till nordens ark med farmor och mina små kusiner och lilla syrran ofc ;D Fick gå upp kl 8!!! Fast jag har typ vaknat vid dom tiderna ändå... kul när man har lov :O
Men det ska bli skönt att vara ute typ hela dagen, för då kan man komma hem och se på en film utan att känna skuldkänslor för att man inte har gjort nåt idag. Jag får alltid det när jag bara sätter mig och tittar på film mitt på dagen typ... Jag måste typ alltid gå en promenad innan elr efter filmen isf.. xd 
hahah lite onödig "fakta" men hade inget annat att skriva om...
Juste jag ä ju på dag 2 på den grejen men det får bli senare när jag kommer hem för nu ska vi åka :D

See ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0