trööött

Jag fattar inte att jag kan vara så trött nu lixom... klockan är inte så mke... bajs asså...

aja, kom hem från sara för ett tag sedan :D hon hade film/tjejkväll för att hon hade fyllt år :D riktigt mysigt!
Vi åta tacos, sen såg vi på eclips typ... det va lite okoncentrerat vi gjorde lite allt möjligt genom filmen typ xP Sen gick vi yt på hennes altan och tog lite kort :D Det blev inte så lång tjejkväll för sara och amanda skulle upp tiding för att åka till ullared :)

Nu funderar jag på om jag ska se på en film.. jag är typ skit trött, det känns som mina ögon slocknar när som helts och jag har ont i huvudet en jag vill ändå sätta på en film...

lite bilder från när vi va i Italien, för 4:e gå gången :D

Va bara tvungen att ta en sån bild och köpa ett sånt äpple när man hade varit i volterra ;)

Utsikten från volterra :D nånstan längst ner bodde vi, asså nedanför husen och ksk utanför bilden till höger xD

Volterra på utsidan, sen är det mke mer hus och sånt till höger :D
lite av insidan av volterra, typ torget.. elr vad man ska kalla det. Sen finns det ju massa gator in i mella som va jätte mysiga :D
Jag rekomenderar stark att åka till Italien :D det är fett fint och kul att åka i berg och bada i medelhavet med stora vågor (finns i och för sig i spanien osv också), god mat, och massa mer! Volterra var coolt att vara i efter som new moon spelades in där men det va lite synd för vi hittade inte fram till tornet... xD

Kommentarer
Postat av: hanna

fina bilder! :) fan va coolt att vara där ändå! robert pattinson har lixom vart däääär! :o <3

2011-11-01 @ 13:24:04
URL: http://hannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0