bara för att...

  • Dag 1: skriv 10 saker om dig
  • Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv
  • Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies
  • Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för
  • Dag 5: skriv 6 saker du drömmer om
  • Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag
  • Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma
  • Dag 8: skriv 3 saker du stör dig på
  • Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra
  • Dag 10: skriv om 1 person som betyder mycket för dig

Bara för att mina kompisar gör det och jag har inget att göra... XD

 

DAG 1.

1. Jag äkskar att se på film!
2. Jag trivs inte i skolan alls!

3. Jag gillar mitt hallonmärke på magen.

4. Jag är rädd för att åka över broar.

5. Jag gillar att åka bil, för då känns det som om jag kan släppa allt och bara vara lixom.

6. Jag vill flytta.

7. Jag gillar att komma till kyrkan och träffa alla snälla männsikor, då blir jag glad! Men jag vet inte om jag tror på gud elr nåt som sägs där.

8. Jag älskar Italien!

9. Jag är rädd för att få cancer.

10. Jag vill vli skåderspelerska!!

Jag och min älskade kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0