AAAAAAAAAAAHHHH

Sitter här med no hemprovet och försöker klara det men det är verkligen skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit svårt!! Man skulle söka på internet och hitta svaren men det går ju inte men som tur är så har mamma varit sjuksköterska och har massa böcker om kroppen och sånt! Så vi hittar det mesta i dom böckerna! (Y) Jag trodde den skulle vara inne typ nån gång nästa veckan men den ska vara inne imån!!! och jag hade knappt tittat på det!
På fredag ska jag och några andra till liseberg eftersom det stänger i helgen.. men det öppnar i jul igen och då ska jag dit såklart och mysa med kompisar! :D
Nej nu måste jag fortsätta med provet -.-
St. bernardspasset igen :D coolt elr hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0