Everyday is like a long walk in the cold rain

Helloj!
Har precis kommit hem från skolan... nej men jag har varit och lyssnat på när SYV:en har pratat om gymnasiet och sånt. Har jätte problem med vad jag ska välja!! Har funderat på estetiska linjen men är inte helt säker...
Aja, nu sitter jag iaf här och försöker plugga på so:n som vi har prov på imån -.- det känns som om det kommer att bli jätte svårt... våran lärare suger så jag har inte fattat så mke om vad vi ska plugga på... känns ju bra! men jag får göra mitt bästa sen får vi se hur det går ;P
Och imån kommer det bli värsta chill dagen!! Först ska vi se på bio, easy A ska vi se (Y) den går inte på bio mera men vi har det som "tema" elr nåt, så nästa fredag skulle det komma några till klassen som skulle prata och så.. Men den är bra och så har jag sett den förut så det är bara att luta sig tillbaka och relaxa ;D hahahah
Sen har vi slöjd och det är jätte chill för vi är typ bara tjejer i syslöjdsgruppen! Sen har vi prov så när vi är klara med det får vi säkert gå hem :D
'
Tummen ner för so prov... sen är själva ämnet ganska intressant tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0