Följ dit hjärta!

HEEEJ! :D
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, är sjukt trött... Asså skolan tar fan all energi! Fast idag har varit en ganska chill dag!
Efter skolan förljde Amnada med mig hem! det va typ årsen vi gjorde nåt känns det som :O Har saknat henne! <3 Vi har bara lyssnat på musik, tagit många flummiga kort och bakat chokladbollar :D MUMS! Sen trilla jag av stolen XD hahah välte ner hela stolen och mig själv och skrapa armen lite.... jag trillar typ alltid ner från stolar och soffor nu för tiden... HAHAH känner mig väldigt smidig...
Sen typ halv 8 följde jag henne hem och så stog vi och pratade i typ en halvtimma :D


HIHI söta <3

HAHAH Amanda <3 HAHHAH

COOLINGAR!

Älskar dig Amanda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0