trött och sur!

Heej! är trött och sur! Sur för att det är skola imån! ska till tandläkaren imån i stormen! :@ Bajs asså, håret kommer ju se jätte fint ut sen när jag kommer tbx! :(
*
Igår va jag, Amanda, Sara och Hanna på liseberg eftersom det va näst sista dagen dom hade uppet, elr iaf för attraktionerna :P (detta har jag skrivet förut va? aja nu fick ni det igen ;D) Jag tog bussen hem vid 7 för jag ville inte vara kvar längre, för det första va det kallt och sen orkade jag inte komma hem försent och så ;P
Sen idag har jag varit på torp och shoppat! Jag köpte en skjorta, en sån där tunn skjorta (elr vad det nu är), ett par tights, en cardigan, en lite tjockare tröja, ett par skor, sen tror jag inte det va nåt mer ;D
HAHAH oseriös bild! Nu ska jag gå och platta håret! CYA! :*

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

onepiece

2011-10-10 @ 14:10:59
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0