Who you are

God afton! HAHAH
Sitter här i mörkret (!!) efter att ha duschat och lyssnar på Jessie J,
Asså jag är typ helt galen i henne! Hon är så jävla bra! :D Har typ knarkat ett av hennes album på lektionerna och hemma... och hela tiden! (vet inte hur många album hon har elr hon ksk bara har ett?)
*
So provet som vi hade idag gick åt skogen! Alla tyckte typ att det var svårt! elr alla som jag hörde sa att dom tyckte det var svårt iaf :P Aja man ska inte haka upp sig på sånt, om det inte går bra på prov så får man vara med "aktiv" på lektionerna ist!
*
Nej nu ska jag be pappa hjälpa mig att plugga tyska som vi har tills imån...
Svin dålig kvalite! men det är ljuset och antagligen också wabbkameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0