Bättre att ha lite skit i hörnet än ett rent helvete ;D

TJENARE!!
Idag på gympan så gick jag, amanda, fanny och veronica till coop för vi hade "glömt" kläder elr fanny och veronica var nog sjuka.. xd Men där så köpte alla godis utan jag för jag var inte sugen, hahah bra gympalektion ;D
Sen på svenskan/lässtunden så skulle vi egentligen gå till biblioteket men då gick jag och amanda till coop igen och så köpte jag godis :D
'
Efter skolan åkte jag, mina kusiner och min lillasyrra och pappa till gbg på 90 års kalas ;P det är min gammelmormor/farmor som fyller år! så GRATTIS till henne <3  Dom är så otroliga min gammelfarmor/mormor och min gammelmorfar/farfar, för dom bor i gbg ensamma i ett ganska stort hus med övervåning och ingen hemhjälp elr nåt! Jag tycker det är ganska tufft ;P och min gammelmorfar/farfar har typ varit militär på 2:a världskriget, han har inte krigat men han har vaktat och så! coolt ;)
Jag och sara i helgen ;D oseriös bild!
puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

vi e sexiii! ERSKÄNN!!!!!!!

2011-09-27 @ 22:39:39
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0