...

Heej! Idag har varit en bra dag, om man räknar bort skolan. Efter skolan gick jag och Amanda till donken och åt och sen köpte vi varsin glass och gick ner till stranden och bara njöt och pratade. Det har varit så grymt bra väder idag! Blå himmel och strålande sol :D
Sen gick vi hem till mig för att Amanda skulle hämta sina saker som mamma hade tagit med sig hem, för hon åkte ändå förbi skolan och vi hade bara idrott kvar ändå. Sen när jag kom hem efter att ha följt henne en bit så började vi bråka hemma. Det va ju inte det roligaste. Vi brukade bråka jätte ofta men det har lagt sig nu men idag hände det igen! När vi bråkar vill man bara dö det är det ända jag kan säga...
Men jag hoppas ni kommer att få en bättre fredag än vad jag kommer! :) 
En bild jag tog i sommras i Schweiz nästan på toppen på st. bernards passet på väg ner till Italien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0