Halllooo

Nu sitter jag här och försöker göra lite matte, vi har matteprov imån -.- Vi har typ 12 sidor som vi ska ha gjort men jag har typ bara gjort 3 elr nåt :S så jag får försöka göra allt nu elr iaf pugga på skiten... men det är så svårt när facebook och massa sånt finns... xd
Efter skolan gick jag, sara, amanda och hanna till donken xd köpte en choklad mikshake och den smaka typ ingenting :O fast sen när jag typ hade drukit halva så kom smaken :D hahah
Aja, nu ska jag försöka fortsätta plugga...
see you later alligator ;D

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

hihi jag orkar inte matte, vi får se hur det går för oss, !<3

2011-09-28 @ 20:51:53
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0