Heeeej!!

I morse när jag skulle klä på mig ytterkläderna höll jag på att spy :O för jag har nog magkatarr elr nåt sa mamma, inte så kul för i början va jag sugen på mat hela tiden och sen mådde jag illa och höll på att spy... men jag gick till skolan ändå idag. sen efter ett tag så gick det över :D men idag har vart en bra dag! inte skolan då men efter :D förs gick jag och amanda till torget och skulle kolla på ett armband som jag skulle köpa men det fanns inte så då gick vi och köpte glass ist och satt och prata :D sen åkte vi hem till mig och bara chillade, gjorde smoothie, lyssna på musik, tog kort och så :) sen följde jag henne hem och så stog vi och prata i typ en timma ute i regnet, ganska mysigt faktiskt ;P
hihi <3
HAHAH det skulle se ut som om jag bet henne men det ser ut som om... jag vet inte vad XD
COOLINGAR ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0