16/4

Hej!
Kom hem från skolan för några timma sen och sitter och försöker plugga på 2:a världskriget som vi ska ha prov på på fredag.... Det går inte så bra eftersom jag går in på massa annat skit istället och gossar med kattungarna ;) Men jag vill verkligen inte sänka mig i so och det har jag nog redan gjort men jag ska försöka ha kvar mitt vg! Och det här provet har nog ganska stort påverkan på betyget...

Tänkte gå ut och springa sen också! Har världens dåligaste kondition så ska försöka få bättre! Nu kommer nog mamma in och skäller på mig snart för att jag inte pluggar ;) hahah


hade på mig det nya linnet idag, inte för att man ser det på bilden men ändå ;D Jag vet att jag inte är så fin på bild men det bjuder jag på!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0