10/12

Fick höra från en anonym källa (mamma) att min kära mormor läser min blogg... Så detta inläget är till henne! (lite av det i alla fall)
 
Jag älskar dig mormor! Förlåt att jag svär så mycket här! Det är en reflex... 
Vi syns snart hoppas jag! PUSS
 
Just nu sitter jag och gör läxan... Vi ska ha redovisning i naturkunskapen om miljö och annat sånt! Ganska intressant men jobbigt för jag har precis börjat och har inte kommit långt... Sen har vi muntligt prov imån i samhäll också... BAJS!
Sen har jag ju blivit medlem i en teatergrupp på tjörn också! Så där har jag varit ikväll, så där gick det bort lite pluggtid... Men det var jätte kul!
 
Nu måste jag fortsätta...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0