2/6

asså shiiit va tiden går fort! det är lixom redan juni! Och vi går bara en och en halv vecka i skolan och sen slutar vi!!!! FY FAN vad jag längtar!!!! och det är bara 17 dagar kvart tills ITALIEN!!! :D

Va på torp med familjen en snabbis idag, Alice skulle köpa massa tröjor typ ;) jag fick iaf köpt en klänning :D
Jag håller på att bli sjuk... :'( orkar inte ta kort på den när jag har på mig den så det får blir en bild fån hemsidan.




Tröjan som jag köpte igår!

Baksidan på den!

Nu ska vi snart bort till mina kusiner som bor granne med oss. Eller jag och Alice äter nog bara sen går vi hem och tittar på film, jag mår ju inte så bra....
Nu måste jag springa ner och baka en kladdkaka väldigt fort!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0