3/6

Får damp på mig själv och min familj!! orkar inte med att vara sur men jag stör mig på dom som in i helvete!!! ingen aning varför... nej jag kan ju inte sitta och skriva allt här!

Sålde iaf tidningen idag! (hatar det!) tjänade 92 spänn (dåligt), men bättre än inget!
Sen ska vi på kalas hos farmor som fyller år!! GRATTIS älskade farmor!! <3
Skulle egentligen lägga över allt som jag har på macen till ett usb typ men det funka inte! :S så jag måste höra med dom på skolan hur man gör. För jag vill ju inte slänga allt på datorn!! Och jag måste lämna in den på tisdag... :( kommer sakna den...!

VILL TILL ITALIEN NUUUUU!!!! men det kommer säkert inte vara så bra... jag kommer bara bråka med familjen så egentligen är det väl bäst att jag stannar hemma.

nej jag måste sluta klaga!!! detta blev ett depp inlägg men det får ni leva med!



Bild från volterra förra året!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0