Fredag!!!

Fan va gött asså! Är så jävla skoltrött! Sorry att jag svär så mycke, det ser inte så trevligt ut mena jag är sååååå glad typ.

Sara följde med mig till torget efter skolan och så köpte vi munkar och gotta oss och sen gick vi till Gina och där hitta jag ett jätte snyggt linne! Så det köpte jag. Och sen gick jag till doktorn med pappa och kollade min höft som jag har så ont i och jag ska äta tabletter i ca en vecka 3 gånger om dagen..! Hoppas det blir bättre!!!
Ikväll ska jag och Elsa se på film och mysa :D och så ska jag äta revben hoppas jag ;D
Nu tror jag att jag har skrivit för mycket skit... Men men..


Lägger upp bild på tröja imån! Men här kommer en ful bild på mig ! Haha vad jag ser ut!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0