Godnatt

är jätte trött så efter inlägget så ska jag sova!

skolan imån... segt, men vi är ju iaf lediga på onsdag!! sen ska vi typ ha utedag på torsdag och sen är det fredag och sen är det bara några få dagar kvar till SOMMARLOV!!!

Mamma tror för att jag har så kort år är för att jag typ bränner av det med plattången, men det har faktiskt blivit längre sen mormor klipte av det rejält! men sen får man ju slitnare toppar men jag får helt enkelt börja klippa det oftare! då är det bra att ha en mormor som va/är frisör! Men ska nog försöka att inte platta det nu under sommaren så det kan växa tills jag börjar på gymnasiet!!! åååååh jag är så taggad men ändå så oerhört nervös!!


Italien!

jag vet att jag laddar upp mke italien bilder men jag vill inte ta några mer bilder som sen behövs flyttas över till usb... men ni får nöja er med detta!
JAG MÅSTE BYTA MIN HEADER!

nu ska jag sova!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0