ledig!

Yey vi är ju lediga imån!! soooovaaa!
Idag i skolan hade jag och sara sångövning med den låten som vi ska sjunga på skolavslutningen. Det gick hyfsat bra tycker jag allt. Sen gjorde vi inget mer kul...

Och nu sitter jag här och försöker få över mina grejer från macen över till ett usb (elr det är inget usb det är nån annan större sak som man kan lagra mer grejer på typ) men man måste typ ändra den så den kan ta imot macsaker med det funkar ju fan inte, elr jag vet iaf inte hur man gör?!? Om någon kan så hjälp mig gärna!!
annars får jag se om pappa kan när han kommer hem.


har på mig mitt nya linne idag!

hahah såg att min lilla syrra hade gjort ett inlägg..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0