dålig uppdatering

Men jag orkar verkligen inte blogga... är hellre ute och har det gött!!

Vi har ju tema vecka denna veckan och jag vart i slöjdsalen hela tiden typ... elr nej det har jag inte alls ;) första dagen satt jag ute hela dan och försökte göra mina jeans (som nu är saras) slitna, det var väldig segt men det gick om man tog i ;) Sen har jag typ bara suttit i slöjdsalen. Det jag har gjort är iaf ett par shorts, klippte sönder ett par jeans som inte ens gick över knäna. Så jag hoppas dom blev bra! har inte orkat testa dom. Lite av "resterna" från byxorna gjorde jag ett mobilfodral och av resterna från amandas klänning (nu ett linne) gjorde jag en liten blommig väska, som amandas lillasyster nog ska få :)

hahah nu har jag typ skrivit en hel novell.... hahah hoppas ni orkar läsa :) Nu ska jag se det tredje sista avsnittet av the secert life of the american teenager :D (tror jag det är ;) ) Hoppas det kommer en till säsong sen. vad annars ska jag titta på!!!! hahah

PUSS


Bästa fina sara!!! <3


aa, ni får vrida huvudena om ni vill se den rätt! ;) bild från grillkvällen i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0