home sweet home!

Nu är jag hemma från en chill dag i skolan! Vi hade ingen so för våran lärare var sjuk, elr jag jobba inget iaf.. Fatta typ inte och orkade inte fråga vikarien ;) Sen Hade vi idrott och jag orkade inte vara med idag elr jag är typ slut i hela kroppen så mamma skrev en lapp :D Och sen på svenskan hade några (frivilliga) drama! Och där var jag med! Det var as kul! Vi gjorde massa övningar typ och man skrattade väldigt mycke ;D
Imån har vi e-dag, vi har fått en uppgift vi ska göra imån men jag har redan gjort den så jag är ledig hela dagen imån! Eller jag ska passa min kusin Linn som är ett år men det är chill! Jag ha fått det som sommarjobb också, så jag ska passa henne typ hela sommaren :D



SEE YA! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0