natt bloggar

Drömde (stavas det verkligen så? Är lite för trött...) en mardröm och vaknade alldeles kallsvettig och nu kan jag inte somna om... Har inte bloggat på ett tag tror jag, i alla fall har jag inwte bloggat ofta men jag känner inte att jag har något intressant att skriva om... Sen mår jag nog inte så bra, är jätte hänging osv. Sen saknar jag morfar som in i helvete! Jag tänker typ hela tiden "oj nu va det längesen jag träffade han, jag måste åka och hälsa på". Men det går ju inte.... Nej, nu måste jag tänka glada tankar! Kommer inte riktigt på någon glad tanke i denna situationen, men vi har inga vanliga lektioner på hela veckan, och sen är vi lediga på fredag! Och det är ju alltid nåt! Vi ska ha tema vecka och sen på torsdagkväll kommer föräldrarna och ska kolla på allt vårt arbete som vi har gjorr typ. 9:orna har typ återvinning elr nåt sånt tror jag, jag var inte där när dom sa vad vi skulle ha. Shit, nu har jag ju suttit och skrivit en jävla novell typ ;) haha Men det känns bra att få ha skrivit av mig lite. Nu ska jag försöka somna om! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0