The stars are out and the moon is shining

Blev ingen ny header idag. Okej imorgon ska jag fixa den!

Idag har jag läst ut min bok, tränat, handlat och nu ikväll var min faster och kille och mina kusiner här! Vi ska boka resa till Spanien i jul! Isak, min kusin, hade trillat på skateboarden på väg till oss och såg ut som om han hade blivit nedslagen... Stackarn! Dom ska åka till läkarn imorgon, det var inget som var öppet på kvällen och ingen ville svara i telefon heller?! Men som tur är så känner vi några sjuksköterskor som bor runt om i området så en av dom kom och tittade så att vi inte behövde åka till kungälvssjukhus. Men efter allt det dramat så blev det en jätte mysig kväll med god mat och kortspel med mycket skrik, haha. Galna kusinerna kan man kalla oss!

Hoppas ni hade en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0