Home sweet home!

Nu är jag hemma igen! Vi har haft det jätte bra! Fösta veckan var vi först en natt i Tyskland sen en natt vid Gardasjön sen 3 nätter i en lyxvåning i Venedig. Det var helt sjukt va fin den va! Den låg mitt inne i Venedig så det var inte alls långt gångavstånd till nåt. Vi firade midsommar där med dom som vi sedan spenderade andra veckan med och min faster och hennes kille. Vi hade en takvåning så där satt vi och hade det jätte mysigt!!

Andra veckan var vi i en liten by som hette Panzano. Väldigt litet men mysigt ändå. Det var inte jätte fint väder andra veckan men dom flesta dagarna var det sol, men inte så varmt bara. Det åskande 2 dagar, fast inte hela dagarna.

Jag berättar kanske mer en annan gång. Det blir så mycket text annars.

Hoppas ni har ett bra sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0