9 juni

Har precis sprungit! Känns toppen! Springer 5 km, mer eller mindre. Sprang bara 3 förut men nu de senaste gångerna har jag utökat banan. Det blir 3 när jag inte hinner vara ute så länge men annars försöker jag med 5 nu! Jag springer inte hela tiden, än och det lär jag kanske aldrig göra för jag har så dålig uthållighet... Men det är bara att kämpa på! En dag kanske jag lyckas!!

Oj va långt det blev. Nu ska jag göra lite styrketräning och sedan fortsätta att skriva på min berättelse! Jag började på den idag och den ska vara klar tills imorgon..! Men jag har bara slutet kvar!

2 dagar kvar i skolan sen SOMMARLOV! Gissa om jag längtar?!


Jag har ju inte världens finaste springkläder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0