20 november

Igår va jag på Hunger Games night! Hur grymt som helst! Filmen var super mega bra! Vill se den igen! Dom gav boken rättvisa, dom hade verkligen gått efter boken och det är jag jätte glad över. Dom brukar annars ändra så jätte mycket i filmen men inte här! Det var väl lite små detaljer men det är sånt man måste ändra om det ska bli bra på film! 

Man fick massa gratis grejer också! En bok, Divergent, som också kommer ut som film i mars! Verkar också jätte bra! Sen fick man en nycklring och så vann vi en brosch, Hunger Games broschen som är med i filmen! Vinner aldrig annars!! Sen fick man också gratis popcorn och en cola flaska! Mycket för pengarna kallar jag det!! 

Nej nu ska jag nog sova, kom ju hem halv 4 igår natt...

Bild som Linnea tog! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0