25 november

Varför försvinner mina inlägg?! Eller jag tror i alla fall det! Fast bara vissa! 

I helgen har jag inte sovit mycket... I fredags va jag på födelsedags firande för Lina! Vid 10 drog vissa av oss till Johannes för vi fick inte stanna längre där. Hos Johannes hände det inte så mycket, vissa spelade tv-spel och vissa gjorde annat! Det var mysigt, roligare än att sitta hemma själv! Kom hem vid halv 2 och ställde mig då och lockade håret, haha! Blev klar halv 3 och gick då och la mig. Gick upp halv 9 för att sedan åka till skolan igen på öppet hus. 
På kvällen sen kom Linnea, Elin och Sara och så gick vi till Alfred som hade typ krök. Det var roligt! Vi kom hem vid 3 och gick och la oss runt halv 4, sen gick vi upp typ 9?! Linnea åkte hem vid halv 12 och gissa om jag var död då men fick inte somna för jag hade plugg att göra.... Skulle egentligen läsa en bok men tittade på filmen för jag hade för mycket kvar i boken (Hade redovisning idag om den)! 

Nej shit nu har jag skrivit alldeles för mycket ointressanta grejer! Nu ska jag fan sova! Godnatt! 








Målade naglarna igår, blev faktiskt nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0