Lugna puckar

Idag va en lugn start på helgen! 
Efter skolan gick/åkte jag, Lina, Filip och Pernilla (och Linnea fast hon inte är med i våran grupp) till Linas farmor. Vi gör ett arbete i skolan om olika engelsktalande lands jultraditioner (skriver man så? Aja ni fattar). Och Linas farmor kommer från England, det land som vi då har! Och så berättade hon om lite olika traditioner. Ganska likt svenska traditioner! 
Efter det gick jag hem till Madde, vi gick en låååång promenad med stopp för att göra en grej, så promenaden i sig blev ju inte så lång kanske, haha! Sen åkte vi ner till torget och mötte upp Linnea (Linnea-Maria! Den andra Linnea där uppe är en annan!) och köpte godis! Sen hem igen och så kom Johan med också! Vi hade mysigt och skrattade mycket! Rolig kväll! 

Sociala tjejer på Coop! 


Fina... Ehm japp! 

Nä finns inget att säga...!

Okej inte så intressant att veta det jag skrev kanske men what ever! Kul att läsa för mig om några år och få mig ett skratt! Haha 

Nu ska jag sova! Får se vad jag hittar på imån! Vill träna!!! Är dock sjuk så får se hur det blir med det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0