2 oktober

Det gick bra på svenska provet igår tycker jag ändå, det var några saker jag var lite osäker på men det mesta kunde jag! Det var ett ganska stort prov ändå, fem sidor..! Så jag är nöjd! Får väl se hur nöjd jag är när jag får tillbaka provet också, haha. 

Idag har det varit en ganska bra dag, mitt humör har varit glatt iaf! Först hade jag media och sedan åkte jag till tandläkarn och sen såg vi i draman på en teater, det var barnteater, så vi satt där bland alla 6 åringar, haha. Sen åkte vi tillbaka till skolan och var med musikarna på estetlektionen, vi ska göra barnteatern tillsammans med dom så nu ska vi börja spåna idéer. Fast först är det öppet hus som vi ska ta tag i. 

To much onödig information blev det, haha. 
Nu ska jag snart till torget med mamma för att byta en tröja! Sen blir det att njuta med att jag inte har några läxor! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0