3 oktober

Idag har varit en grym dag! (Tog kanske i lite men det har varit jätte bra dag!) Åkte in till Göteborg med musikgruppen för att gå på en workshop (vet inte riktigt vad det innebär men tydligen kallad dom det det) inför ett uppträdande i Scandinavium i mars. Det är en stor kör som ska sjunga, och om jag fattade det rätt var det folk från Afrika som ska vara med också! Men idag var vi bara massa "svenskar" från olika skolor, antagligen från västra Götaland bara (eller aa, bara och bara). Det var sjukt häftigt idag när alla sjöng och tänk då fler människor som sjunger på scen ihoppklumpade (vi satt i en aula typ idag). Det kommer vara så jävla häftigt!!! Kommer berätta mer om det i mars, och när jag får veta mer! 

Jag var hemma halv 6 och gick raka vägen upp till mina kusiner för att passa dom, var klar 20 i 8 och gick hem och åt och sedan packade. Ska iväg hela helgen.  

Nu ska jag sova! Sp jäkla trött efter idag, det var en ganska krävande dag men hur rolig som helst! 
Godnatt
Bild från instagram (följ mig gärna: alvabergener!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0