30 oktober

Happ, än en gång förstörde mamma hela jävla dagen... Det va ju snällt, tack. 

Skulle plugga idag men mamma förstörde det. Så nu blir det väl sängen hela dagen. Hon ville inte ha en sur Alva på söndag så hon tyckte att jag skulle plugga idag och det gick jag med på! Jag gick med på det om hon skulle sluta tjata på mig och inte bli sur på mig men det funkade ju inte. Jävla kärring! Hon tror alltid att hon vet allt om mig...! Hon hade gjort lunch men jag var inte hungrig för det va inte längesen jag åt frukost men så säger hon "du måste äta, du är hungrig". Hon fan vet hon om jag är hungrig eller inte?!?! Känner dom på sig det i deras livmoder eller?!?! Så jävla damp får jag på henne. Nu va ju inte detta det ända, men det sista som hände innan jag gick upp i alla fall. 

Oj, kanske inte det bästa sättet att avreagera sig på men bättre än att jag går runt och slår sönder grejer (det vanligaste som händer när jag är sur). 

Nu ska jag sura i min ensamhet, riva sönder några blad i räkneblocket kanske. 

Hoppas ni får än bättre dag idag! 

Mina kusiners hundar, dom ligger likadant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0