Happy Halloween

Det spännande som skulle hända idag hände inte... Var för krångligt... Men på tisdag! 

Idag var det ju Halloween! Har inte gjort nåt halloweenigt alls... Nu ikväll var jag och Madde hos Sara och såg på film! Vi såg på The bling ring (som är baserad på en riktig händelse! det är det som gör den bra! + dom använder de riktiga namnen!) och Silver linings playbook (du gör mig galen). Bra filmer båda två. Lite annorlunda filmer. Tog sista bussen hem nu 23.00(Tycker det är dåligt att den slutar gå så tidigt nu på lovet!). Och nu ska jag sova! 

Imorgon ska jag träffa Elsa! Var längesen jag träffade henne så ska bli roligt! 

Hoppas ni har haft en skrämmande bra Halloween! 
Har inga bilder från kvällen, så här får ni en på Alice.

Panda kaka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0