Sjuk?

Jag vill inte bli sjuk igen!! Pappa sa att jag såg blek ut förut och nu har jag jätte ont i huvudet... Sen har jag känt min allmänt nere idag, inte ledsen utan sjuk-nere... Men min halsont försvann idag i alla fall! Har haft ont i halsen hela veckan men nu är det borta så idag har jag tränat! Kändes asbra! 
 
Idag har jag bara legat i sängen hela dagen typ. Har sett på Awkward! men nu blir det till att krypa ner i sängen och se på 90210! Imorgon ska jag till tandläkarn på morgonen och sen ska jag kanske med Sara och Elin till göteborg och kolla på halloween kostym! Får se hur jag mår bara! 
 
Sov gott! 
 
Carro är i Nice nu och jag är jätte avundsjuk! Det ligger ju på franska rivieran och jag var där förra året och det var helt underbart! Här är en bild därifrån! Vill tillbaka! 
 

Kommentarer
Postat av: Carroo

ihihihihi de va asmyys hemma nu dock ;*

Svar: Välkomna hem! :* alltid skönt att komma hem till sin egen säng!
Alva Bergener

2013-11-01 @ 01:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0