10 september

Tänkte springa idag men fick ont i halsen... Fan asså! Jag vill verkligen inte bli förkyld! 

Det har varit en hyfsat bra dag i skolan, såg på film den sista lektionen. Efter skolan så gick jag på mattestöd för att jag ligger efter i matte och det är bajs svårt! Känns inte som om jag har så jätte stor chans att få godkänt i denna kursen... Aja det är bara att kämpa på! 

Nu ska jag duscha och sen typ hitta en ny serie, eller läsa Beautiful Creatures del 2!! So excited!! 

Fina Carro! 



Kommentarer
Postat av: Carrooo

Hahahaha fan va rädd jag blev, jag ba; va fan e de här min blogg??? va har hänt?? hahahah puss alvis :*

Svar: Hahaha puss på dig :*
Alva Bergener

2013-09-11 @ 10:09:14
URL: http://careohlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0