23 september

OMG VA FUL BLOGG JAG HAR! den ser ju helt förskräcklig ut!! måste fixa den nu!!! 
 
Min förkyldning blir inte bättre heller... är så jäkla sugen på att träna, ta ut kroppen helt och känna den härliga känslan! Men nej, det får jag inte. Sedan 5 har jag suttit med matten, jag ligger efter jätte mycket, och det har faktiskt gått framåt, fast bara lite. Om 7 sidor är jag där vi ska vara, och hälften är väl läsa sidor också så det är inte långt. Men det tar så förskräckligt långsamt för det är så svårt. Men imorgon ska jag sitta hela dagen typ! (den kommer inte hända men det är en fin tanke, och det är väl ändå tanken som räknas? eller?) 
 
Imorgon har vi "Fältslaget" på skolan, det innebär att man ska tävla om poäng genom att göra olika stationer, typ springa si och så långt, friidrottsgrenar, cykla, simma och massa annat. Men eftersom jag är sjuk stannar jag hemma och pluggar matte och svenska istället. 
 
Nu ska jag äta och sedan blir det väl att se på någon serie eller kanske en film för att festa till det lite? 
Ha en fin höstkväll nu! 
Här får ni en gammal suddig bild från mig, den är från förra året någon gång tror jag. Bloggar från darorn för en gång 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0