8 september

Glömde visst att skriva det andra inlägget igen. Lite kort vad jag skrev: Alice hade släktkalas förra söndagen, nej det va det ända jag kommer ihåg från det inlägget. Jag skrev nog lite om lördagen när jag passade Elias och Filip, det var mysigt där! Vi lekte ute, jag sprutade vatten på dom, sen gjorde vi pizza och såg på spy kids 4D! Sedan väckte dom mig kl 7 (?!?!) på morgonen... Men jag lyckades hålla kvar dom i sängen, med hjälp av mobiler, till kl 8! Sedan köpte jag en ny garderob ja! Den monterade pappa upp i torsdags.

Igår passade jag mina andra småkusiner, Emma och Maja. Det va mysigt! Vi hoppade lite hopprep, dom bråkade lite men det fixade sig tillslut! Sedan såg vi på film och åt godis och sen såg vi på körslaget. Deras föräldrar skulle inte komma hem förens kl 2/2.30 så jag va tvungen att hålla mig vaken... Jag var så jäkla trött igår så det var ganska svårt, haha. Men jag lyckades med hjälp av filmer!

Oj shit, det blev en långt inlägg idag! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0