29 april

Har haft en jättemysig dag idag och jag har varit så jäkla glad hela dagen! Jag har ju bytt från drama till musik nu så nu är jag officiellt en musikare! Känns bra måste jag säga. Efter skolan gick jag med Carro för att lämna hennes kryckor, vi gick 1,5 kilometer på 30 min haha vi gick jäkligt sakta! Sen gick vi till biblioteket och sen fikade vi på espresso house. Åh va mys det var! Jag måste göra lite mer spontan grejer på vardagarna. Blir ju alltid annars att man åker hem i sin ensamhet och har tråkigt. 

Imorgon är der Valborg, då blir det grillning vid stranden med bästa folket! 

Här är min nya tröja som jag köpte. Ah färgen är ju inte riktigt rätt dock. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0