7 april

Idag har vi repat hela dagen och sen vid fyra kom vår första publik! Fast detta var bara ett generalrep så detta var inte den "riktiga" publiken. Eller asså inte den åldersgrupp som vi har riktat in oss på. Det var Sofias (våran lärare) elever från Kulturskolan som kom och tittade som brukar ha lektion vid denna tiden. Men det var kul, sa fel en gång, ett "träd" välte och började fnissa för att vi gjorde en grej vi inte hade övat på. Hahah jaja, bättre lycka nästa gång! Vi kommer vara med i st-tidningen också!! Roligt! 

När jag kom hem nördade jag Friends. Nu är jag på säsong 10, sista säsongen!!!! OMG 
Gittan outfit på! Hello Kitty tröja och flätor är livet. 

Gjorde denna idag, näääästan alla mina underbara och fina vänner är med! 

En inzoomning på en bild som jag bara äääälskar på mig och Nea! Glädje över hela bilden!! 



Kommentarer
Postat av: johan

ey vart är jag då?!?!

Svar: Har ingen bild på dig... Vi får ta en då!!
Alva Bergener

2014-04-07 @ 22:08:01
Postat av: Nea

Haha snyggingar är vi <3

2014-04-09 @ 21:32:29
URL: http://neiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0