8 april

Idag hade vi premiär!! Det gick hyfsat bra ändå tycker jag, eller det jag kommer ihåg. Brukar glömma ganska fort. Andra föreställningen gick dock åt helvete... Då var det inga skolor som hade bokat in sig, då var det dom som går i bild från våran klass och estet ettorna och några esteter som gick ut förra året och lite annat folk som tittade. Så det var extremt pinsamt, det kändes bara konstigt liksom! Jag sa lite fel repliker igen, fler denna gången... Ridån åkte inte "upp" (åkte åt sidan), och jag glömde de fucking blåbären IGEN, haha aja. Imorgon hoppas jag att det kommer barn. Dom va så söta idag! Kom och klappade och kramade vargarna och ville hålla i "min" nalle. 

Efter skolan följde Sara med mig hem och vi gjorde pannkakor, såg på 10 things I hate about you, som hon inte hade sett?!?!? Skandal!! Typ bästa filmen ever ju! Fast så säger jag om många filmer haha. Sen skrattade vi luften ur oss och hade det mys. De två sjuklingarna! Thats us. 
Cray cray girls 

Åt massa jordnötssmör haha

<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0