11 augusti

Nu är vi inne på sommarlovets sista vecka. Jag varken längtar eller eller icke längtar till skolan. Lever i nuet! I lördags va jag i Gbg med Alice. Fick köpt en ny plånbok och en liten väska och ett armband, pengarna för det armbandet går till bröstcancerfonden. Sen åkte jag och Carro till Johan och åt gott och såg på film och myste. Dagen efter åkte jag, Sara och Johan ut till skärhamn och tittade på när Carro, Elin och 2 till var förband till Kim Cesario (ingen aning hur han stavas). Vi stannade och såg på han sen åkte Carro med i bilen hem och så åkte vi till donken sen sov jag hos Johan igen. Nu är jag och Madde, Carro, Filip, Linnea och Lina hos Sara och myser. 
Juste, i fredags serverade jag och Alice på en 35 års fest. Vi fick 900 spänn var! Sen va jag fyllechaffis vid 04, tjänade 90 på det också.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0