24 augusti

Den hemliga grejen som jag och Johan gjorde i tisdags har jag ju inte berättat om än! Vi gjorde i alla fall en tårta som vi sedan skulle överraska Carro med på hennes födelsedag men hon kunde inte då så det blev dagen efter. Så vi var ganska många här hemma hos mig och åt tårta i torsdag! 

Nu i helgen sov jag först över hos Johan i fredags, vi va ute och gick i spöregnet (jag ville ha godis hehe) och såg på film och så. I lördags så va jag på 18 års fest för Tina och Elin! Det var mys. Åkte hem ganska tidigt dock. Och idag har jag tränat och nu ser jag på ghost Whisperer, bara 4 avsnitt kvar nu!! 




Varje fredag har vi skjortfredag! 
Hahah älskar denna bilen! 

Tina & Elin 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0