4 augusti

Dålig på att uppdatera känner jag. Men har haft fullt upp med vänner, körning och pluggning. Hade teoriprov idag och klarade det så nu är det bara uppkörningen kvar!! Åh jag är så nervös! Hoppas innerligt att jag klarar det på första, annars får jag ju bara göra det igen. Så det är ju ingen fara om jag blir underkänd. 
I helgen var jag på 2 18 års fester. En för Jennifer och en Elin. Roligt roligt! Älskar att festa haha. Träffa vännerna och träffa nya människor! 

Bild spam!! 
Mina hjärtan
Samma min som på bilden innan haha

Härliga dagar vid havet med Carro och Johan
Spenderar nästa all min vakna och icke vakna tid med dessa känns det som 


Fina tjejor

Full Alva och glad (?) Filip


Elin 18



Avslutar med en selfie haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0