15 december

Ja, jag är typ klar med alla julklapps inköp! Inte många att köpa till iår eftersom alla i klassen har gjort en julklappslek, secret santa. Alla har fått dra en lapp med någons namn i klassen och så ska man köpa en julklapp till den personen. Mycket enklare än om man ska köpa till alla! Tror vi ska dela ut julklapparna på julavslutningen i skolan på fredag. 

Snart ska jag iväg till sjukgymnasten med min rygg. Sen blev det tydligen ingen skolan idag, för naturkunskapen blev inställd sen tyckte jag det var onödigt att gå på svenska i några minuter för att sedan åka till torget. Sen är våran musiklärare sjuk också så våran sista lektion är inställd. 

I eftermiddag/kväll ska jag provjobba! Känns lite nervöst.. Men det ska nog gå bra hoppas jag. 
Ja vi hade ju lucia i fredags också. 


Grå pyjamas, grå katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0