22 februari

Om februari hade haft 30 (31) dagar som alla andra månader så hade det varit exakt 1 månad kvar tills jag fyller 18!!! Men nu är der bara 28, så jag tackar februari för det, haha! GUUUD vad jag längtar asså!! 17 är en sån onödig ålder, man får inte göra ett skit! När man fyllt 16 får man ju börja övningsköra men vid 17 händer det ingenting?? Trååkigt, haha men jag har haft ett väldigt bra år som 17 åring ändå tycker jag! 

Igår kom Carro, Madde, Johannes, Daniel, Johan och Jennifer hem till mig. Vi va inne i farmors stuga och hade det roligt! Carro, Daniel och Johan sov över och så åkte dom hem för kanske 1 timma sen nu. Jag ska förhoppningsvis träffa dom ikväll igen! Så jäkla tråkigt att bara sitta hemma! 

Ha en fin lördag! 


Orkar inte vända den så ni får vrida på huvudet. Våran super frukost imorse iaf, rostbröd, bacon, peanutbutter, pålägg och massa gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0