21 januari

JAG MÅSTE BYTA HEADER!!! Herregud va ful den är! Jag har ingen aning om hur man gör bara... någon som kan hjälpa mig? Hahah jag är lite ovetande om detta, eller mest kanske inte intresserad så mycket. 
 
Idag hade jag ju sovmorgon i alla fall, hur skönt som helst! Började 12.15 istället då! Slutade dock 16.10 men det var ju inte så lång dag nu men nästa tisdag kommer det ju bli ganska segt... har världens tråkigaste lektion i slutet på 2 och en halv timma... Konst i samhället är det. Och jag (och typ resten av klassen) är inte så intresserade av det. Aja bara att stå ut! Efter skolan gick jag, Madde och Sara till torget. Madde var inte med så länge hon skulle bara köpa lite ingredienser för hon skulle baka. Men jag fick i alla fall köpt lite smink, kände mig verkligen som en tjej då! Brukar ju inte använda så mycket men det har blivit mer under det senaste halvåret. Ganska kul att känna sig lite finare ibland. 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Vill att det ska bli helg nu! Kom på idag att jag har prov i historia nästa vecka och jag har ingen aning vad det är på, han har inte ens gått igenom det. Men det är bara histora så det kommer jag säkert sitta med dagen innan och panika med, haha. 
 
Sov så gott, godnatt! 
 
 Vill verkligen ha sommar nu! Hatar verkligen kylan, usch asså! Vill kunna gå ut och springa, gå i bara skorts och linne och inte behöva frysa! Sola och bada, sitta ute i de varma sommarkvällarna. Grilla med kompisar, tälta och bara vara liksom! Allt är så mycket enklare på sommaren! SOMMAR, KOM NU TACK 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0