23 januari

Igår efter skolan övade jag med min musikgrupp till en festival vi ska sjunga på imorgon i skolan. Vissa gick hem när vi va klara men jag och 3 till gick till ti amo och käka pizza. Satt där i 2,5 timmar och bara pratade, jätte mysigt verkligen! 

Idag har jag inte gjort så mycket, har tittat på det senaste avsnittet av Pretty little liars och Ravenswood. Sååå spännande på båda! 
Snart ska jag träna, så jävla jobbigt att ta sig upp ur soffan bara..haha! Men när man väl har börjat träna så känns det jättebra! 
På Ti amo


Jag och Madde på historian idag, vi hade genomgång och vi började lyssna men sen slutade det med att vi satt och tog massa bilder istället, haha! 


Imorgon är det fredag! Får se vad jag hittar på då. På lördag blir det skojsigheter i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0